Halmstad tar stafettpinnen för rikstäckande bokningsportal

Nu finns det äntligen en portal där man kan boka taxi över hela Sverige direkt på Internet, något som länge funnits för flyg ochhotell.

- Halmstad har varit en lämplig stad att gå vidare med detta koncept, Säger Jörgen Enström på Taxibokning.se

- Halmstad Taxi har den rätta mognaden, teknikkunnandet samt att Halmstad är en precis lagom stor stad.

- Det gäller att göra rätt från början så bokarna får förtroende och då var Halmstad Taxi lämliga och villiga att ta stafettpinnen.

- Nu startart vi upp i Halmstad för att sedan etablera fler orter i Sverige. Inom kort skall man kunna boka taxi över hela Sverige från ett enda ställe på ett och samma sätt.

Som tidiga bokare är man mycket viktig påverkare. Vidareutveckling av funktionaliteten för övriga Sverige kommer att styras av bokare i Halmstad och Gävle.

Vill man använda tjänsten, som är kostnadsfri för bokaren, kontaktar man Taxi Halmstad eller anmäler detta till info@taxibokning.se.

Taxibokning.se är en portalför attboka taxi över hela landet från ett enda ställe vid ett och samma tillfälle. Portalen riktar sig främst till företag, resebyråer och affärsresenärer som har behov av förbokade taxiresor med bra uppföljning och flexibilitet. Även privatpersoner kommer på sikt att kunna boka taxi på denna portal.

För ytterligare information kontakta Taxibokning.se Jörgen Enström, 0708-408072, jorgen.enstrom@taxibokning.se se även www.taxibokning.se

Jörgen Enström
Taxibokning.se

dir. +46 18 666702