Annonsera i "Årets tidskrift" Expo

Annonsera i "Årets tidskrift" Expo

Annonsera i "Årets tidskrift"

På Tidskriftsgalan i oktober i år utsågs Expo till vinnare i prisklassen årets tidskrift populärpress med en upplaga under 50 000 exemplar. Motiveringen löd:

"Expo har inte hunnit ifatt tiden, det är tiden som hunnit ifatt Expo. Tyvärr. I ett politiskt tillstånd där mörkret lägger sig över Europa är Sveriges mest ambitiösa kartläggning av främlingsfientliga rörelser mer oundgänglig än någonsin. Den internationella utblicken, skapandet av sammanhang och den enorma kunskapsbanken gör Expo omistlig."

Nu är det dags att lämna material för annonsering i nästa nummer av Expo som kommer ut den 17 december.

Kontakta Kristina Folgert. kristina.folgert@expo.se