100% Hårdträning är 100% nöjda med sitt reportage från Allt för hälsan…

Filmen har skapats med syftet att komplettera det skriftliga materialet som finns inom området. Och på så sätt kunna presentera nyckelpunkterna i vårat arbete på ett mer lättsamt sätt.

- Superkul att se filmen, va bra den är! Vi är mycket nöjda och har visat den för flera av våra kollegor som också tycker att den blev bra. Toppenbra! Säger Charlotta Rehnman, Projektledare på STAD.

MÄSSFILM
Att delta i en mässa är något som de flesta företag väljer att göra, detta för att visa upp vad som komma skall eller bara förmedla sin produkt vitt och brett mot sin målgrupp. Träffa folk samt nätverka i sin bransch, detta är ett måste för att överleva dagens konkurrens.

Att göra en Mässfilm är ett mycket bra marknadsföringsverktyg, nå ut med Ert budskap till de som missade mässan eller sicka ett nyhetsbrev med information till de som inte deltog på mässan. Detta är även ett bra sätt att nå ut till nya och potentiella kunder.

• PR, kommunikation

• folkhälsa
  • kvinnlig hälsa
  • manlig hälsa
  • kondition
  • träning
  • styrketräning
  • wada
  • antidoping
  • idrottskonferens
  • arne ljungqvist
  • doping

• Stockholm

Expofilm.se är ett dynamisk och innovativt mediebolag. Vi kombinerar erfarenhet och nytänkande för att erbjuda konkurrenskraftiga erbjudanden inom Webb-TV produktion och internetlösningar. Företagets signum är vår stora fokus på rak kommunikation, vi har många års erfarenhet av att hjälpa små och stora företag att synas på webben.

Expofilm.se är till för dig som vill dokumentera ett event, presentera en produkt eller en person, presentera ditt företag eller kanske en nyhet genom webb-TV. Genom rörlig bild, ljud och text kan du också på ett enkelt sätt föreviga ditt deltagande på till exempel en mässa eller en utställning. Det inspelade materialet kan sedan användas både till marknadsföring av ditt företag eller för att se till att även de som inte kunde vara på plats kan ta del av ett event i efterhand. Genom att göra ett webb-tvreportage kan du skaffa dig ett mycket bra, roligt och representativt verktyg till dina fortsatta marknadsföringsaktiviteter.

Expofilm.se arbetar hela tiden med kunden i centrum, vår målsättning är att både gamla och nya kunder alltid ska vara nöjda med våra produktioner och med vår personliga service. Vi är ett ungt bolag med ett öppet sinne och högt i tak som leder till ett snabbtänkt och anpassningsbart arbetsteam, vilket våra kunder tycker om. Med rätt inställning och ett otroligt entreprenörskap kommer Expofilm.se garantera att våra kunder kan känna trygghet att välja oss som leverantör både nu och i framtiden.

Förmedla ditt budskap på ett kreativt sätt som engagerar din målgrupp!

Läs mer på www.expofilm.se

Nathalie Desmond