EXPOfilm

Expofilm förbereder sig för nästkommande projekt - Allt För Hälsan 2009 på Älvsjömässan i Stockholm. Här kommer sex olika företag att få sin mässutställning bevakad på plats, samt få denna övervakning levereradi form av ett professionellt redigerat reportage efter mässan.

Kunderna som insett att webbfilm och rörlig media ärinternets framtid, står snart beredda att sprida sitt egenkomponerade mässreportage ut till sin målgrupp. På detta sätt kan de visa att de ligger i framkant gentemot konkurrenter samt inspirera och skapa ett nytt sätt att kommunicera med kunder och samarbetspartners. Vi är mycket stolta att kunna använda oss av allt ifrån Waxholms golfklubb, West International och Fitness Magazine som referenser - bara två månaderefter att bolaget etablerats.

- Vi är mycket nöjda med utfallet från "Ett bra liv" som var på Älvsjömässan för drygt två månader sen där bland annat Funkisbyrån, Synskadades Riksförbund samt Handikapp & Habilitering valde att göra mässfilm.

- Ja, vad säger man, tiden går fort när man har roligt! Rami Khalil, företagsutvecklare och marknadschef är nöjd.

- Det har verkligen gått så otroligt snabbt och vi har nog inte riktigt insett hur långt vi faktiskt har kommit på den här tiden! Det är såklart jättekul och målet är att utvidga våra vyer och även producera film även utanför Sverige. Det känns som att vi är helt på helt rätt spår i alla fall, webb-tv har aldrig varit hetare!

• PR, kommunikation

• media