Expofilm förlänger mässutställarens budskap

Säg att ditt företag har tagit beslutet att ställa ut på en mässa. Detta innebär självklart en hel del kostnader och målet är såklart att nå ut till rätt målgrupp och nätverka, allt med målet att sälja. Att bevara hela utställningen i form av en mässfilm är nog den bästa investeringen du kan göra för ditt företag i detta sammanhang!

Är du nyfiken på rörlig media via webben? Tycker att det verkar intressant att exempelvis kunna skicka ut ett personligt webb-tvreportage till dina kunder? Då finns det mycket fördelar med att prova på att göra en mässfilm. Den enorma priseffektiviteten är bara en av dessa.

Att få en mässfilm producerad med ditt företag, förutsätter inte mycket mer än att ni står som utställare på en mässa. Att delta på en mässa är något som de flesta företag väljer att göra, detta för att visa upp vad som komma skall eller bara förmedla sin produkt vitt och brett mot sin målgrupp. Att träffa folk samt nätverka i sin bransch är ett måste för att överleva dagens konkurrens.

-Väl på mässan, är det extremt viktigt att utmärka sig, då konkurensen att fånga besökarna är hård. Många företag får inte en ärlig chans att nå ut med sitt budskap. Då är det optimalt att i efterhand skicka ut en mässfilm och tacka för sig och samtidigt låta både potentiella och befintliga kunder återuppleva utställningen i lugn och ro säger Rami Khalil, VD på Expofilm.

Vilken mässa besöker ni härnäst? Kontakta oss så hjälper vi till att bevara er utställning i form av ett informativt och underhållande reportage som garanterat kommer att uppskattas både av er och era kunder!

Scrolla ner för att se flera av våra mässfilmsproduktioner.

www.expofilm.se

• Nya produkter, tjänster

• mässfilm
  • företagsfilm
  • mäss film
  • produkt film
  • seminariefilm

Om Oss

Expofilm.se är ett dynamisk och innovativt mediebolag. Vi kombinerar erfarenhet och nytänkande för att erbjuda konkurrenskraftiga erbjudanden inom Webb-TV produktion och internetlösningar. Företagets signum är vår stora fokus på rak kommunikation, vi har många års erfarenhet av att hjälpa små och stora företag att synas på webben.

Expofilm.se är till för dig som vill dokumentera ett event, presentera en produkt eller en person, presentera ditt företag eller kanske en nyhet genom webb-TV. Genom rörlig bild, ljud och text kan du också på ett enkelt sätt föreviga ditt deltagande på till exempel en mässa eller en utställning. Det inspelade materialet kan sedan användas både till marknadsföring av ditt företag eller för att se till att även de som inte kunde vara på plats kan ta del av ett event i efterhand. Genom att göra ett webb-tvreportage kan du skaffa dig ett mycket bra, roligt och representativt verktyg till dina fortsatta marknadsföringsaktiviteter.

Expofilm.se arbetar hela tiden med kunden i centrum, vår målsättning är att både gamla och nya kunder alltid ska vara nöjda med våra produktioner och med vår personliga service. Vi är ett ungt bolag med ett öppet sinne och högt i tak som leder till ett snabbtänkt och anpassningsbart arbetsteam, vilket våra kunder tycker om. Med rätt inställning och ett otroligt entreprenörskap kommer Expofilm.se garantera att våra kunder kan känna trygghet att välja oss som leverantör både nu och i framtiden.

Förmedla ditt budskap på ett kreativt sätt som engagerar din målgrupp!

Rami Khalil

Presskontakt VD Marknadsföring, företagsutveckling + 46 (0)733 60 4000