Extend kampanj på alla Nextjet plan

Under september och oktober kommer ni kunna se vår nya kampanj på alla Nextjet flighter.

I kampanjen anspelar vi på igenkänning och kommunicerar något som väldigt många känner igen sig i, men ibland nästa skäms för, men som är vanligare än vad man tror. Att få kontroll på sina processer och flöden är ju så klart inget man gör i en handvändning men det behöver inte vara så komplext. Vägen till att få en framgångsrik lösning på plats är ofta en kombination av system och analys av nuläget, rörande order/försörjning/lager och distribution. ”Grattis till framgångarna” -kampanjen är den första aktiviteten bland många kommande i att göra Extend mer välkänt och ta en tydlig position på marknaden för avancerade order management och supply chain lösningar”, säger Mathias Bredin, Sälj- & Marknadschef, Extend.

img_4349

Eftersom plattformen är flexibel och modulär kan företag enkelt växa med Extend. Det innebär att de kan ta en sak i taget och lösa de problem de har idag och sen växa med systemet när behov uppstår i framtiden. Läs mer på www.extend.se
Extend. Think Small

För mer information om kampanjen, kontakta:
Mathias Bredin, Sälj- & Marknadschef, Extend på tel. +46 (0)73 518 70 62 eller e-post: mathias.bredin@extend.se

Om du vill få löpande information om vad som händer på Extend, prenumerera på vårt nyhetsbrev, http://gansub.com/s/J4DQ8d/