Exuviance præsenterar fodcremen Heel Repair

Er dine fødder parat til sommersandalerne? Eller har dine fødder brug for førstehjælp?
Der er ikke noget, der kan sammenlignes med følelsen af et par sunde og smukke fødder, når sommeren nærmer sig ... Exuviance tilbyder førstehjælp til tør, sprukken og hård hud på fødderne: Exuviance Heel Repair – problemløseren, alle har stor fornøjelse af.

Exuviance Heel Repair indeholder en blanding af AHA/PHA og E-vitamin i en specialudviklet formel, som på en mild, men effektiv måde eksfolierer og reparerer tør, sprukken og hård hud på fødderne. Efter blot få uger mærkes stor forskel på selv de mest vanskelige hudområder. Fødderne bliver som nye igen - silkebløde og helt parat til sommersandalerne. Cremen er parfumefri og anbefales også til meget følsom hud. Kan med fordel også anvendes på andre udsatte områder, f.eks. armbue og knæ. Sig farvel til tør, hård og sprukken hud!

Cremen sælges i en beholder med 100 g, er meget drøj og koster kun kr. 298,-. Denne fantastiske creme sælges kun hos fodterapeuter og kosmetologer.

Brugerkommentar:
”It is like a pedicure in a jar!”
“Wow! Is this a great product or what!!”
“Tired of walking around with your Hobbit feet? The smart skin care folks at Exuviance have developed a very effective cream to soften your tough, dry skin areas: heels, elbows, and knees…”

Ønsker du mere information, eller vil du som journalist/redaktør gerne prøve nogle af produkterne fra Exuviance, er du meget velkommen til at kontakte mig (se kontaktdata nedenfor). (Du finder et foto af Exuviance Heel Repair samt før- og efterbilleder nederst i denne meddelelse.)

Mange sommerhilsner
Katarina
Presseansvarlig

Produkterne fra Exuviance både plejer, reparerer og forebygger – ved hjælp af patenterede frugtsyrer, antioxidanter, vitaminer, næringsrige plantestoffer og ekstrakter. Produkterne anbefales til alle hudtyper, også meget følsom hud. Det er dokumenteret, at Exuviance er effektiv hudpleje, som fører til virkelige resultater.

De effektive hudplejeprodukter fra Exuviance er baseret på verdenspatenterede produkter fra professorerne Dr. Eugene van Scott og Dr. Ruey Yu fra Princeton i USA. Det er de samme forskere, som opdagede og udviklede AHA/PHA-teknologien. Exuviance anvendes af dermatologer, plastikkirurger og kosmetologer i hele verden.

I Skandinavien fås Exuviance på mere end 1.000 klinikker. Oplysninger om nærmeste forhandler fås på tlf.: 33 91 91 48.

Katarina Krznaric, tlf.: +46 (0)706-188535; e-mail: katarina@exuviance.eu
HBS-Health & Beauty of Scandinavia, Vårgatan 1, SE-212 18 Malmö, Sverige