Fabulous Living – Spojl lanseras nu på shoppinggallerian online

Spojl lanserar nu sitt unika sortiment för barn på shoppinggallerian www.fabulousliving.se  Ägaren Jennifer Berne säger att det känns jättekul att nu tillsammans med övriga butiker på Fabulous Living shoppinggalleria sälja Spojls produkter på internet. Kristi Malmberg som är operativ chef för shoppinggallerian välkomnar Spojl och säger att Spojls unika barnprodukter blir ett bra komplement till shoppinggallerian. Under hösten 2009 övertogs Spojl av Jennifer Berne som nu erbjuder ett helhetskoncept där barn och originalitet sätts i fokus. Spojl har inte bara kläder utan också ett brett sortiment av babysimtillbehör, accessoarer, hårvårdsprodukter, skor m.m.  Spojls butik på S:t Sigfridsgatan 146 i Göteborg är unik i sitt slag med egen frisöravdelning för barnen.

Kontaktinfo VD för Fabulous Living AB Patrik Malmberg mobil: 0708-939141, mail patrik@fabulousliving.se Operativ Chef för Fabulous Living Kristi Malmberg mobil 0703-070321, mail kristi@fabulousliving.se. Ägare av Spojl Jennifer Berne telefon 031-491206, mail jennifer@spojl.se

• webbgalleria
  • internetbutik
  • ehandel