The Experience Centre – en hands-on upplevelse i ljusets värld

The Experience Centre – en hands-on upplevelse i ljusets värld

På Fagerhult strävar vi alltid efter att tillföra värde, skapa dialog och inspirera till goda ljusmiljöer för människan. Därför har vi skapat ett unikt Experience Centre i hjärtat av Fagerhult – en helhetsupplevelse som präglas av kunskap, interaktivitet och samarbete. Här kan du känna, testa och utforska ljusets alla dimensioner och möjligheter.

• Vi vill att våra besökare ska få utforska ljusets alla dimensioner på ett interaktivt och engagerande sätt, säger Maja Salinder, Customer Experience Developer, Fagerhult. Visionen har varit att skapa en fullskalig upplevelse där du kan djupdyka i en mängd olika detaljer, göra medvetna val och testa dig fram till bästa lösningen för ett belysningsprojekt. Vi hoppas att varje besökare lämnar full av inspiration och nya insikter – och vill återkomma till den här dynamiska platsen.

• Produktfokus har lämnats vid tröskeln till fördel för ljusets magi och vi bjuder in till erfarenhetsutbyte, hållbara insikter samt kompetensutveckling för alla våra besökare, säger Daniel Johansson, Managing Director, Fagerhult. Vi delar gärna med oss av vår kunskap, men är lika nyfikna på vad våra besökare kan förmedla till oss. Det här är en öppen arena för alla insikter och frågor.

Vårt Experience Centre är sprunget ur mångas omfattande ljuskunskap – både från hjärtat av vår verksamhet i Fagerhult och från våra samarbetspartners över hela Europa. Fagerhults DNA är nu något som kan upplevas och tillsammans har vi skapat en plats för samarbete, designad för att ge svar på en mängd olika frågor. Alla våra upplevelsebaserade lösningar har sin grund i våra kärnvärden innovation och hållbarhet.

Vi hoppas att upplevelsen i Fagerhults Experience Centre inte lämnar någon oberörd och att alla besökare anländer nyfikna och lämnar fyllda av nya insikter. Vi vill skapa gemensamma intryck och avtryck – och tillsammans göra skillnad

• Boka ditt besök genom din Fagerhultskontakt eller formuläret på vår hemsida.

Find Your Light – The Experience Center