Frida presenterar Familjeterapeuterna Syd på BNI's fina lokal på Odd Fellows, Kungsträdgården.

Marknadsföringsarbetet fortsätter i Stockholm!

Familjeterapeuterna Syds legitimerade psykolog, Frida Axelsson, tog den 13e januari ytterligare steg i marknadsförings- och nätverksarbetet genom att hålla en presentation på BNI Kungsträdgården.

Frida representerade Familjeterapeuterna Syd och berättade bland annat om verksamheten och hur vi arbetar med våra ledord: Respekt, transparens och glädje. Det diskuterades även om hur symptom är kroppens sätt att meddela att det är något som inte stämmer, och att man kan glädjas över symptomen då de gör oss medvetna om behovet för förändring och förbättring.

Den förbättringen kan man få hjälp av från våra erfarna och professionella behandlare som finns på 20 mottagningar i Sverige och utomlands. Om du behöver hjälp så tveka inte att kontakta oss på info@familjeterapeuterna.com

• Mental hälsa

• utbildning