FÄRG lanserar skönt hållbara läppstift

NYHET

FÄRG lanserar fylliga och krämiga läppstift med en välbalanserad formula av fuktgivande oljor, vax och rikt pigment som håller hela dagen.

Vad är wow:et i ett läppstift? Under utvecklingsprocessen har jag jagat den där wow-formulan, och äntligen kan vi presentera resultatet: Ett hållbart stift med mycket fukt och säker finish. Ett enda lager ger en riktig boost och håller verkligen hela dagen.” Anya Eklundh, chefmakeupartist på FÄRG

Återfuktade och säkra läppar hela dagen

• Högpigmenterade, hållbara färger låter dig variera vardagslooken snabbt och enkelt.
  • Den mjuka formulan känns lätt att bära varje dag. Innehåller bland annat mjukgörande arganolja, ängkrasseolja och macadamiaolja samt mango och sheasmör.

Pris & innehåll

Kiss Me Now – Creme Läppstift - rek. pris 189 kr

8 olika nyanser á 3,4 gram.

Högupplösta bilder

Finns kopplat till pressmeddelandet att ladda ner för digital användning samt print.

Finns att köpa

På lyko.se, fargcollection.se och hos auktoriserade återförsäljare.

Kontaktinfo

FÄRG l Karlavägen 53, Stockholm l Tel: 08 - 640 79 01