Missa inte FASHION AVE på HIGHLIGHTS Experience 2019!

Missa inte FASHION AVE på HIGHLIGHTS Experience 2019!

Snart är det dags för årets mäktigaste frisörhändelse! En fantastisk helg då hela frisörbranschen samlas under ett och samma tak på Highlights Hair Fashion Experience 2019

Mässan är en unik upplevelse där hela branschen samlas, där du får se och testa de allra senaste och hetaste produkterna på marknaden just nu och där världsstjärnor kommer vara på plats.

Vad sägs till exempel om spektakulära visningar med världsartister som Chris Appleton, Richard Ashforth, Darren Ambrose, Agnes Westerman, Richard Mannah och Ian Michael Black/­Ricardo Dinis!

Självklart kommer FASHION AVE vara på plats, där du har möjlighet att testa våra produkter från ICON och milk_shake och köpa hem till din salong till exklusiva erbjudanden.

Läs mer om mässan här: https://highlights.frisor.se/highlights/detta-hander-under-helgen/
Samt se programmet här: https://highlights.frisor.se/program/

Vi ser fram emot att träffa dig den 20-21 september!