Vårens kursprogram

Vårens kursprogram

Ett nytt år innebär nytt kursprogram! Till våren anordnar Fashion ave flera olika kurser där du bland annat kan lära dig mer om I.C.O.N. hårfärg, fördjupa dina kunskaper i balayage och frihandstekniker eller få inspiration och tips till vårens brud- och baluppsättningar. Utöver detta anordnar vi också en mysig After Work i Stockholm fylld av inspiration och stylingtips. Skulle inte någon av de angivna datumen passa så går det även utmärkt att skräddarsy en utbildning just för dig, där vi kommer till din salong.

Klicka på "pdf-dokument" för att ladda hem vårens kursprogram. Ta kontakt med din säljare för att boka en kurs, alternativt kontakta emma.alfredsson@fashionave.se eller ring på 076 772 04 03.

Fashion Ave Sweden - frisörlojal leverantör av professionella hårvårdsprodukter i Sverige