Erfarne Jesper Jeppsson är det nya tillskottet till Fastighetsbyrån Nyproduktion Öresund

Fastighetsbyrån Nyproduktion Öresund har nyligen fått tillskott av en ny kollega med många års erfarenhet i branschen. Jesper Jeppsson kommer senast från Stockholmsbaserade Svensk Nyproduktion där han var med och öppnade upp filialen i Malmöregionen. Dessförinnan arbetade Jesper med nyproduktion på mäklarfirman Landgren.

Alexandra Ernberg, Nyproduktionsansvarig på Fastighetsbyrån Öresund är mycket glad över att Jesper ska börja arbeta i deras team. Alexandra säger att: ”Jesper kommer bidra med både sin kompetens och härliga person till teamet och bredda vår grupp än mer. I marknaden vi arbetar i är det viktigt att vara metodisk och lugn för att skapa relationer med både byggare och köpare. Här kan Jesper bidra mycket.”

På frågan, hur det känns det att börja arbeta på Fastighetsbyrån, svarar Jesper att det känns "Vilket team jag kommit till, känner mig redan som en i gänget”. Han säger vidare att ”Det är ett välkänt och tryggt varumärke med starka värderingar i grunden. Att man är Sveriges största mäklare med bra service från huvudkontor och backoffice ger oss mäklare möjlighet att göra fler och bättre affärer. Mer tid åt kunderna helt enkelt."

• malmö
  • medarbetare