Fastighetsbyrån anordnar ​Gemensamt Öppet Hus för Nyproduktionen

Tisdagen den 19 november anordnade Fastighetsbyrån ett gemensamt Öppet Hus för sina nyproduktionsprojekt i Öresundsregionen och sydvästra Skåne.

Eventet hölls på i foajén på Quality Hotel View och det bjöds på mat och dryck samt tävling för besökarna. Totalt kom det ett 70-tal besökare till eventet och intresset från intressenterna var brett vad gällande det geografiska läget.

Fastighetsmäklare Sara Örnwigh representerade två projekt belägna i Lund och hon sa att kvällen varit lyckad.

”-Jag har reserverat två bostäder i båda mina två projekt, så jag är jättenöjd med kvällen.”

Nyproduktionsansvarig Alexandra Ernberg säger sig också vara nöjd med eventet.

”-Vi har märkt att våra kunder gillar att jämföra innan de väljer att köpa en ny bostad. Intressenterna är pålästa och intresserade. Detta är ett ypperligt tillfälle för dem att jämföra och träffa oss som mäklare för att ställa alla sina frågor i ett öppet forum. Jag vill gärna anordna ett nytt Öppet Hus i vår.”

• Arkitektur

• ystad
  • vellinge
  • staffanstorp