Partisekreterare Maria Pettersson. Foto: Oscar Stenberg

Partisekreterare Maria Pettersson (F!) besöker Ödeshög

Lördagen den 26 november besöker Feministiskt initiativs partisekreterare Maria Pettersson Ödeshög för ett medlemsmöte och eftervalssnack på Saga Kulturhus.

Maria Pettersson kommer bland annat att prata om varför F!:s politik behövs och hur partiet arbetar vidare med den rosa politiken efter valet.
- Vi ser ett växande engagemang och organisering, även efter valet, berättar Maria Pettersson, och fortsätter:

- Ett av våra viktigaste uppdrag nu är att stärka alla lokalgruppers arbete med att etablera sig och aktivera sina medlemmar. Vi strävar efter att arbeta mer sammankopplat på lokal och nationell nivå för bättre genomslag.

Värdar för mötet är F! Ödeshög.
Media är välkomna att närvara och boka intervjuer.

Plats: Saga Kulturhus, Stråtomtagatan 6, Ödeshög
Tid: Lördag 26 januari klockan 13:00