Bemix referensobjekt

Bemix presenterar sina referensobjekt på ny samlingssida

Nu presenterar Bemix några av sina mer framträdande och utmärkande referensprojekt under en helt ny samlingssida på bemix.se. Där kan man se de många användningsområden som Bemix högkvalitativa produkter kan användas till. Här får man även vägledning kring vilka produkter som passar bäst till vilket typ av projekt.

”Vi har haft förmånen att genom våra produkter bli en del av svensk bygghistoria. Våra produkter har använts till bland annat grunden för Nya Hisingsbron och prefabmontaget för Norra Tornen; objekt som är och kommer vara viktiga landmärken för Sverige nu och i framtiden.” Karin Pettersson, VD Bemix

Bemix levererar specialbruk till framför allt den svenska byggindustrin och har ett stort utbud av högteknologiska och specialanpassade expanderbruk. Produkterna vänder sig till proffs och användningsområdena är alltifrån avancerad undergjutning av maskiner, kranbanor till bultsättning i berg. Besök bemix.se för att läsa mer om deras medverkan i de olika projekten.