Vanlig prilla eller energiprilla?

Nästan alla kan känna igen adrenalinkicken (ibland euforin) som kommer i samband med riktigt stark mat. Men inget energitillskott har tyglat den känslan, förrän nu.

Succén fortsätter för Firedrops onlineförsäljning med att det återigen är slutsålt på snusbolaget.se, vi fyller på deras lager återigen denna vecka tills vidare går det att handla på kampanj hos snushandel.se

Vi vill inte att man skall överdosera med för mycket koffein, därför har vi skapat en jämn balans mellan hettan och mängden koffein. Det går helt enkelt inte att överdosera med koffein för att det blir för starkt. Firedrops stärker din vanliga prilla med en brännande känsla.

- Själv är jag från Norrland och har alltid älskat snus, energi och koffein i alla dess varianter.
För 4 år sedan började vi utveckla den ultimata energikicken. Idag växer vi och ser en
spännande trend och intresset som växer bland segmentet snus och nictoinepouches.

Anton Alexander - Produktchef

FireDrops består av hårdpressad Szechuanpeppar, som är en av världens starkaste peppar vilket ger en pirrig upplyftande känsla. Beroende på hur känslig du är så rekommenderar vi att dosera 1 droppe på din prilla för att sedan gradvis öka efter behov. Effekten varar i 2-3 timmar beroende på hur länge du klarar av att ha den under läppen.

FireDrops glorifierar inte tobak eller nikotin. Men om man ändå tar en prilla lite då och då, varför inte toppa den med lite extra energi. Är du allergisk mot chili eller peppar, då är detta inte en produkt för dig..

För mer information eller varuprover, kontakta: media@firedrops.se

Du hittar mer om oss:
www.firedrops.se

• Livsstil

• firedrops
  • koffeindroppar
  • energiprilla

• Skåne

FireDrops är framtaget för den som gillar upplevelsen och adrenalinet av starkt med en fin balans av koffein. Droppa några droppar i din dosa inför dagen och njut av snabb energi direkt under läppen.

FireDrops finns på Snusbolaget.se och Snushandel.se och börjar komma ut till tobakister i landet.
Sedan 2020 har vi stöttat stiftelsen Blåljus i Samverkan.

www.firedrops.se

Malin