Kontorslösningen som ger dig råd

Dags att flytta men inga lokaler som passar? Med hjälp av nya Kontorskatalogen från Flexator AB växer ditt företag enkelt vidare även när kostymen blivit trång.

Glöm kostsam projektering och tidsödande byggtid, kontorskatalogens flexibla modulkoncept erbjuder färdigutvecklade och väl definierade lösningar att välja mellan samtidigt som beställaren får en klar och tydlig bild över såväl kostnader som tidsplan. Inga konstigheter eller otrevliga överraskningar när slutnotan kommer och finessen är att du med Flexators hjälp enkelt växer vidare eller går ner i storlek precis när du behöver. Klara, färdiga, kontor.

Innovativ design

En insats för estetiken inom modulbyggnation. Arkitekt Tomas Hansen, mannen bakom bland annat svenska ambassaden i Washington, har framgångsrikt antagit utmaningen att förena flexibilitet med god arkitektur. Kontorsserien Vixen har fått ett innovativt och stilrent formspråk där färger och material samverkar till att bryta exteriörens linjer och interiört har beställaren en stor frihet att välja mellan att dela in eller öppna upp ytorna efter behov.

Köp eller leasa

Kontorskatalogen är den senaste av fyra kataloger som presenterar de offensiva modulsystemen från Flexator AB anpassade till helt olika verksamhetsområden – skolor, bodar, boenden och kontor. Detta är framtidens byggande som snabbt och kostnadseffektivt löser såväl akuta som långsiktiga lokalbehov där kunden själv väljer mellan leasing, köp eller hyrköp. Läs mer om hur man i praktiken frigör mer kontorstid genom en effektivare byggtid på www.flexator.se.

För ytterligare information, kontakta:
Ola Adolfsson, Vd Tel 0380-55 07 13
Kristian Grimsbo, marknadschef Tel 0380-55 07 65

• kontor
  • nya kontor
  • tomas hansen
  • flexator
  • kataloghus

Flexator AB ingår i Nordic Modular Group som utgör en division i Kungsleden AB (publ).

Flexator AB är sedan 50 år marknadsledande inom modulbyggda verksamhetslokaler. Skolor, förskolor, kontor, hotell, vård- och gruppboende är en del av produktutbudet.

Läs mer på www.flexator.se