Swebus lanserar årets skidresor till Branäs

Swebus lanserar årets skidresor till Branäs

På torsdagen lanserar Swebus årets skidresor till Branäs. Bussarna avgår från Karlstad till Branäs, torsdag till söndag under sportlovsveckan, vecka 9. Swebus erbjuder paketresor där liftkort över dagen ingår.

– Det är tredje året i rad vi erbjuder paketresor med både resa och liftkort för det blir smidigt och billigt för resenärerna, säger Christel Grip, presschef på Swebus.

Bussen till Branäs avgår från Karlstad dagligen, torsdag till söndag under sportlovsveckan, vecka 9. Sportlovsbussarna har gott om utrymme för både skidor och pjäxor.

– Bussen är perfekt för att peppa inför skidåkningen och sen koppla av efter flera timmar i backen, vi hoppas att fler väljer bussen, säger Christel Grip.

Bussen avgår klockan 6.35 och är framme vid skidbacken klockan 9.00. På eftermiddagen avgår bussen från Branäs klockan 16.30 och är i Karlstad klockan 18.55.

För att boka din resa till Branäs och ta del av Swebus erbjudande om paketresor, gå in på swebus.se/skidbussen.