Tejbz, Sp4zie och Swebus lanserar drömresan till Dreamhack

Youtube-stjärnan Tobias “Tejbz” Öjerfalk bjuder nu in till en exklusiv resa med specialbuss till Dreamhack Winter tillsammans med Youtubekollegan Sp4zie och Swebus. Förutom spelhäng och inspelning av Tejbz världsberömda Youtube-videor ingår även VIP-behandling under Dreamhack. Platserna ombord tävlas ut under den här veckan.

- Våra Dreamhack-bussar är det enklaste och bekvämaste sättet att ta sig hela vägen till Elmiamässan från 25 svenska orter, säger IngvarRyggesjö, presschef för Swebus. Att vi nu har möjligheten att göra en specialresa med Tejbz och Sp4zie och deras fans känns otroligt roligt och det kommer att bli en riktigt minnesvärd resa.

Specialbussen går från Cityterminalen i Stockholm hela vägen till Dreamhack och Elmiamässan i Jönköping den 22 november. Platserna ombord tävlas ut direkt av Youtube-stjärnorna Tejbz och Sp4zie i deras respektive kanaler. Utöver möjligheten att resa med sina idoler får vinnaren även gratis entré och eftertraktad datorplats på eventet.

- Känns grymt kul att göra den här road trippen tillsammans med mina och Sp4zies prenumeranter, jag kan garantera att vi kommer ha det grymt på resan till Dreamhack, säger Tobias ”Tejbz” Öjerfalk.

Tävlingen pågår under perioden 2-9 november 2012 på Tejbz och Sp4zies Facebook-sidor: www.facebook.com/tejbz och www.facebook.com/spazie.

Fakta om Tejbz och Sp4zie:

Tejbz
Tobias "Tejbz" Öjerfalk driver en av Sveriges största Youtubekanaler. Sedan starten 2008 har hans videor visats över 100 miljoner gånger. Filmerna kretsar kring hans stora intresse tv-spel, med inslag ur hans liv. YouTubekanalen har öppnat dörrar i såväl film- och musikbranschen. 1 November 2012 släppte Tobias låten ”To Tha Face” som toppade iTunes försäljningslista.

Hitta mer information om Tejbz här:
www.youtube.com/tejbz
www.tejbz.com
www.facebook.com/tejbz
www.twitter.com/tejbz

Sp4zie
Jonas ”Sp4zie” Ring startade sin Youtubekanal 2011 med fokus på spelet League of Legends. Under året har han byggt upp en kanal med närmare 60 000 prenumeranter och 9 miljoner visningar på YouTube. Dessutom är Jonas en del i humorgänget Akterligan som hörs i Sverige Radio P3.

Här hittar du mer information om Sp4zie:
www.youtube.com/sp4zie
www.sp4zie.com