Sveparks Parkeringskonferens 2016 - Flowcrete Sweden finns på plats som utställare

Välkommen till årets Parkeringskonferens i Linköping, 17-19 maj 2016

I år kommer vi att samlas under temat Parkering i teori och praktik. Det är av största vikt att kunskaper kring parkering finns representerad i vår framtida planering av våra städer och samhällen men också att kunskapen om parkering ökar hos mark och fastighetsägare.

Källa: Svepark

Flowcrete
kommer att finnas på plats i monter 10. Hos oss kommer du att kunna tävla om biobiljetter, förutom att träffa våra duktiga representanter och se vårt sortiment t. ex vår Deckshieldbeläggning.

Anmälan för deltagare görs här: Svepark  För tider och program: Program

Vi ser fram emot att få träffa Er, Välkomna!