Välkommen till Flygbussarnas nya webbplats

Välkommen till Flygbussarnas nya webbplats

Flygbussarna lanserar en ny webbplats. De största förändringarna är att webbplatsen har fått en responsiv design, ny webbshop och en innehållstruktur som förenklar för besökarna.

Genom den nya webbdesignen anpassas flygbussarna.se nu automatiskt till storleken och formatet på besökarens dator, surfplatta eller mobil.

-   Allt fler av våra besökare vill hitta information om oss via mobila enheter och genom den nya designen hoppas vi kunna möta deras behov bättre, säger Eva Tiséus marknadschef på Flygbussarna

På den nya webbplatsen har webbshopen utvecklats med en tydlig varukorg för att enklare kunna lägga till och ändra valda produkter.

För att ytterligare förenkla för besökarna har all information som rör Flygbussarnas trafik kring en specifik flygplats eller färjeläge samlats på ett ställe.  Under rubriken Arlanda hittar man t.ex. information om tider, priser, hållplatser och biljetter som gäller specifikt för Arlanda.

-   Jag skulle också vilja lyfta fram att det nu blir enklare att söka resor och se hela tidtabellen för en linje. Som besökare kan du också skriva ut just din reseplan så du ser vilka bussavgångar som är aktuella för dig, säger Eva Tiséus.

Flygbussarnas nya webbplats har utvecklats i samarbete med Dw Interactive som står för designen och Approach AB som står för den tekniska utvecklingen.