Gotthems Secondhand flyttar till ny lokal

I dag ligger Skyddsvärnets arbetsintegrerande sociala företag – Gotthems Secondhand på Bryggargatan 17 i Nynäshamn. Den 26 augusti går flyttlasset till ny lokal i närheten. Nu startar stor REA och utförsäljning på nuvarande sortiment.

Den 26 augusti flyttar Gotthems Secondhand ett par hundra meter. Den nya lokalen kommer att vara mindre, ännu trevligare och mer tillgänglig.

– Vi tror att detta kommer att bli riktigt bra för alla – kunder, deltagare och personal. Mer information om flytten kommer inom kort, säger Marita Gullberg, samordnare/handledare på Gotthem,

Från och med nästa vecka så har Gotthem REA och stor utförsäljning på nuvarande sortiment. V.26 börjar verksamheten med 50 % på allt i hela butiken.

Välkomna till Bryggargatan 17, Nynäshamn. (Bakom Ica Maxi)

Relaterat innehåll