Mauricio Rojas program under Demokrativeckan

Mauricio Rojas, folkpartiets flykting- och integrationspolitiske talesman, kommer att representera folkpartiet vid Demokrativeckan som genomförs denna veckan i Sundsvall. Hans program ser ut enligt följande: Onsdag 8/9 14.30 - 16.00 Seminarium i Fullmäktigesalen om Utanförskap - demokratins största utmaning. Mauricio Rojas, vice ordförande i gruppen mot utanförskap, samtalar med Dan Möllengård, gruppledare för folkpartiet i Trollhättan. Arr: Liberala invandrarförbundet & nätverket Aniara. 17.15 - 18.00 Agenda 2006 i Stadshussalongen: Mauricio Rojas presenterar folkpartiets politiska förslag inför valet 2006. Välkomna! Bild på Mauricio Rojas för fri publicering finns här: http://www.riksdagen.se/folkvald/ledamotr/ledamot/MauricioRojas.htm Mauricio Rojas Riksdagsledamot (fp) 0702 - 42 01 33 / mauricio.rojas@riksdagen.se Niki Westerberg Pressekreterare (fp) 08 - 786 4586 / niki.westerberg@riksdagen.se