MrBeast Burgers slog försäljningsrekord på bara några dagar

MrBeast Burgers slog försäljningsrekord på bara några dagar

Snabbmatsleverantören med hemvist i USA, har på enorm kort tid blivit en enorm succé i Sverige genom sin nyliga lansering på foodora. Foodoras användare har varit entusiastiska över att prova MrBeast Burgers runt om i landet.

MrBeast Burger är ett koncept som endast går att beställa hem, och fungerar som foodoras övriga virtuella koncept. Det innebär att lokala restauratörer lagar maten enligt riktlinjer med ingredienser, metod och förpackning. På detta sätt kan fans av MrBeast äta hans burgare, samtidigt som de stöttar sin lokala restaurang.

Den populära Youtubern och entreprenören har slagit rekord i försäljning av burgare på mycket kort tid. Hans nya snabbmatsrestaurang, MrBeast Burger, sålde nästan 9000 burgare på mindre än en vecka efter lanseringen. Detta är en imponerande bedrift och visar på MrBeasts enorma följarskara och hans förmåga att attrahera och engagera sin publik.

- Vi är glada över den positiva mottagningen MrBeast Burgers har fått på foodora. Vårt samarbete med Myllra har varit en stor framgång, och vi ser fram emot att fortsätta erbjuda våra kunder i Sverige en högkvalitativ snabbmatupplevelse, säger Hans Skruvfors, vd foodora

- Vi är glada över att svenskarna har visat så stort intresse för MrBeast Burgers.Vi vill alltid erbjuda våra läckra burgare till så många människor som möjligt, och vi är glada över att foodora har gjort det möjligt för oss att nå ut till en ny publik i Sverige, säger David Carlsson, medgrundare Myllra

About foodora
foodora is today the Nordic region's most popular platform for home delivery. The company is located in Europe and is part of the global company Delivery Hero, based in Berlin. foodora Sweden has thousands of connected restaurants on its platform, a number that grows every day.

More information can be found at www.foodora.com