En hälsoboost i glaset

En hälsoboost i glaset

Forever Livings absoluta storsäljare Forever Aloe Vera Gel är en riktig vinnare. 2017 utsågs den till Årets Hälsoboost i Swedish Health Awards. Och det var innan vi förbättrade formulan ytterligare och gav den en ny, miljövänlig förpackning.

Förutom att Aloe vera-halten har höjts till hissnande 99,7%, innehåller den numera också vitamin C. Vitamin C bidrar bland annat till motverka trötthet och ökar dessutom kroppens upptag av järn, vilket i sin tur är viktigt för blodbildning och normal syretransport i kroppen.

Fördelar

- 99,7 % Aloe vera

- Med vitamin C

- Helt fri från konserveringsmedel

Tips!

Blanda din Forever Aloe Vera Gel-shot med en portion ARGI+ för en pigg morgon.