Hårvård från grunden

Aloe vera tillsammans med tre olika oljor som stärker och återfuktar både hår och hårbotten. Forevers Aloe-Jojoba Shampoo och Conditioner passar alla hårtyper.

Att smörja in ansiktet morgon och kväll är en självklarhet för många. Vi vet att huden behöver återfuktning och vård. Vad vi kanske inte tänker på är att även hårbotten är hud, och den behöver också omsorg. Många av de problem vi upplever med vårt hår beror på en torr, fjällande eller kliande hårbotten. Därför är det viktigt att använda bra hårvårdsprodukter. Aloe-Jojoba Shampoo och Conditioner innehåller milda men effektiva ingredienser som tar hand om både hår och hårbotten.

Fuktbevarande oljor

Aloe vera är basen i både schampo och balsam, och den har sällskap av inte mindre än tre olika oljor som arbetar för att stärka håret och låsa in fukt i varje strå:

Jojobaolja är både fuktighetsbevarande och mjukgörande.

Arganolja stärker, återfuktar och mjukgör håret.

Nyponolja stärker håret och vårdar hårbotten.

Tillsammans arbetar dessa kraftfulla ingredienser för att stödja friskt hår och hålla det återfuktat och mjukt.

För hela familjen

Tunt, tjockt. Fett, torrt. Platt, flygigt. Forevers Aloe-Jojoba Shampoo och Conditioner passar för alla hårtyper. En frisk, tropisk doft med toner av stjärnfrukt och melon gör den uppskattad av såväl kvinnor som män.Produkterna är fria från sulfater och så milda att hela familjen kan använda dem varje dag.