Punktlampan i korridortak

Punktlampan – Med en av världens bästa LED-moduler från Bridgelux.

De nya LED-versionerna av Punktlampan kombinerar diffust ljus med punktljus och möter därmed den nya europeiska standarden för allmänbelysning av klassrum, kontor och andra arbetsplatser. Vi har avskärmat LED-ljuskällan med en diffusor som också döljer de interna komponenterna. Diffusorn bidrar också till en jämn belysning av glasskärmen och ljuskvaliteten i Punktlampan är nu möjlig att få i nivå med vad som hittills uppnåtts med halogenlampor och glödlampor.

• Punktlampan Ø200, 150, 110, 90 och 65 mm
  • Nya ljusfiler

LED-typ: Bridgelux Vero
    Ljusflöde: Från 293 lm till 2610 lm vid 2700 K – 3000 K, 5 - 24W