Gratis släpvagnar hos Lidingö Förrådscenter

Vid årsskiftet anslöt sig även Lidingö Förrådscenter till Freetrailerkonceptet som innebär att gratis kan låna en släpvagn i upp till 24 h!

Freetrailer fortsätter att växa och är mycket glada över den nya samarbetspartnern Lidingö Förrådscenter då det medfört fler gratissläp till det svenska folket. Denna gång framförallt Lidingöborna.

Lidingö Förrådscenter är ett centralt beläget Self Storage Center på Lidingö och erbjuder videoövervakade, larmade och tempererade förråd från 1-30m2. I deras servicebutik kan man finna allt som kan tänkas behövas för att kunna underlätta flytt och förvaring med allt från flyttkartonger, bubbelplast, silkespapper osv. och numera även gratis lånesläp genom Freetrailer.

Med det unika konceptet att sälja reklamyta på släpen till annonsörer runt om i landet, kan släpvagnarna lånas ut helt gratis. Släpen körs runt av kunderna och hjälper annonsörerna att nå ut med aktuella kampanjer och budskap, vilket både skapar goodwill till butikerna men framförallt nöjda kunder.

"Vi kan nu även erbjuda både befintliga och nya kunder utlåning av freetrailers vilket ger en bra skjuts åt marknadsföringen och ligger helt i linje med vad våra kunder efterfrågar". -  Magnus Hådell, Lidingö Förrådscenter

För att läsa mer om konceptet och förhandsreservera en släpvagn besök: www.freeetrailer.se

Är du som företagare också intresserad av att kunna erbjuda gratis lånesläp till dina kunder? Kontakta:

Johan Wijkander, Country Manager

Freetrailer Sverige AB

Mail: jw@freetrailer.se

Telefon:  0735-350 593

Vill du komma i kontakt med Lidingö Förrådscenter? Kontakta:

Magnus Hådell

Lidingö Förrådscenter AB