Frias glutenfria pizzor på galapremiären av "Bamse och tjuvstaden"

Frias glutenfria pizzor på galapremiären av "Bamse och tjuvstaden"

I kväll bjuder Fria på gluten-, mjölk och laktosfria Pizzor på galapremiären av "Bamse och tjuvstaden" på Göteborgs Lilla Filmfestival. 700 besökare kommer till premiären.

- Pizzorna lanserades förra året och har snabbt blivit populära hos pizzaälskare i alla åldrar och vi hoppas att galagästerna, både stora som små, njuter av maten på kvällens mingel, säger Ann-Louise Aleniusson, Marknadsansvarig på Fria.

Fria är marknadsledare i Skandinavien på djupfrysta glutenfria, laktosfria och mjölkfria bageriprodukter. Fria är ett familjeägt bolag som utvecklar och tillverkar goda gluten- och mjölkfria bageriprodukter sedan 1996. Frias produkter kan avnjutas av hela familjen och inte bara av som har celiaki. Frias produkter finns i dag i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Nederländerna, Italien, Belgien, Tyskland och Storbritannien.

Fria kontakt:

Ann-Louise, Marknadsansvarig