Bästa utbudet hittar du på Frölunda Torg

Bästa utbudet hittar du på Frölunda Torg

Frölunda Torg har fått utmärkelsen Storgöteborgs bästa utbud i Evimetrix undersökning Svenskarnas favoritcentrum 2017. Totalt ingår drygt 300 köpcentrum, gallerior och handelsplatser spridda över hela landet. Drygt 7 000 konsumenter har delat ut ungefär 40 000 omdömen.

- All framgångsrik handel börjar med att attrahera konsumenterna och de centrum som lyckas med det får nöjdast kunder, säger Alf Brydolf-Berg, VD för Evimetrix som genomfört undersökningen. "Genom att analysera vad det är som skapar kundnöjdhet och sedan arbeta hårt med att bli bra på de delarna av shoppingupplevelsen, kan alla centrum stärka sin position och därmed sin framgång", fortsätter han.

Naturligtvis ska det vara ett bra utbud av affärer för att shoppingkundens ska känna sig nöjd med sitt besök. Centrumet/handelsplatsen ska ha ett bra och varierat utbud så att alla kundkategorier får sina behov fyllda. Storgöteborgs bästa utbud har Frölunda Torg.

- Vi är mycket glada och stolta över utmärkelsen Storgöteborgs bästa utbud. Vi på Frölunda Torg strävar ständigt mot att bli bättre för våra kunder och medarbetare. Det stora och varierade utbudet är en viktig del i det arbetet. Det är kul att våra kunder uppskattar det vi gör, säger Centrumchef David Schongin.