Digitalt quiz stärker gemenskapen och engagemanget hos besökarna på Frölunda Torg

Under sex veckor kommer torgets besökare att kunna delta i ”Vårt stora Quiz om Frölunda Torg” - ett roligt och engagerande digitalt quiz. Lördagen den 27 april kommer en stor final att hållas i köpcentrumet med quizmastern Stefan Odelberg. Här kammar vinnaren hem ett presentkort på Frölunda Torg till ett värde av 30 000 kr.

Quizet syftar till att fördjupa besökarnas kunskaper om köpcentrumets unika och breda utbud samtidigt som det ökar kundengagemanget. Under perioden kommer besökarna att ha möjlighet att delta i det digitala quizet och tävla mot varandra om presentkort på Frölunda Torg. Det mest eftertraktade priset? Ett presentkort på 30 000 kr som kommer att delas ut till en av de åtta finalisterna som koras till vinnare.

- Vi är mycket glada över att introducera vårt digitala quiz och vi hoppas kunna ge våra besökare en glädjefylld och engagerande upplevelse. Vårt mål är att ständigt förbättra kundupplevelsen, säger Terese Carlson, marknadschef på Frölunda Torg.

Vårt stora Quiz om Frölunda Torg
Frölunda Torgs digitala quiz

På finaldagen kommer även presentkort på köpcentrumet att delas ut till andra och tredjepristagaren. Dessutom finns det möjlighet att vinna ett presentkort på Frölunda Torg varje vecka under perioden 18 mars till 27 april. I Centralhallen, köpcentrumets mittpunkt, kommer en Quiz-station att byggas upp, även denna live under perioden. Här kan besökarna quizza själva eller emot varandra direkt på plats.

- Vi ser fram emot att se hur våra besökare tar sig an denna utmaning och lär sig mer om vårt fantastiska torg. Vi hoppas att detta initiativ kommer att uppmuntra fler människor att besöka Frölunda Torg och upptäcka allt vi har att erbjuda, avslutar Terese.

Vårt stora Quiz om Frölunda Torg
En av kampanjens utomhustavlor

För mer information om ”Vårt stora Quiz om Frölunda Torg" och hur du kan delta i tävlingen, besök frolundatorg.se eller följ Frölunda Torg på sociala medier. ”Vårt stora Quiz om Frölunda Torg” är ett samarbete med reklambyrån Dear Friends, design- och upplevelsebyrån Stillback samt Ståhl Reklamateljé.

Frölunda Torg är ett av Sveriges största köpcentrum, beläget 15 minuter från centrala Göteborg. Ytan på 78 000 kvadratmeter
rymmer ett brett utbud av butiker, restauranger och salonger samt service i form av bland annat gym, matbutiker och vårdcentraler.
Frölunda Torgs verksamheter omsätter tre miljarder kronor per år och köpcentrumet har ett besöksantal på ca 30 000 personer per dag.

www.frolundatorg.se

Skandia Fastigheters kontor, köpcentrum, bostäder och samhällsfastigheter är samlade i 121 fastigheter – eller 1,1 miljoner kvadratmeter – huvudsakligen i de tre storstadsregionerna och med ett sammanlagt värde av cirka 65 miljarder kronor. Med 150 medarbetare skapar och förvaltar vi rum för fler, och i slutändan ska det ge en god avkastning till Skandias 1,4 miljoner ägare.

www.skandiafastigheter.se