Foto: Örebro kommun, Fredrik Kellén

Nytt ramavtal med Örebro kommun

Frontit har fått fortsatt förtroende av Örebro kommun i nytt ramavtal för konsulttjänster inom projektledning. Ramavtalet gäller under fyra år med start 1 mars 2019.

Örebro kommun är en snabbt växande kommun och har etablerat ett projektkontor med ansvar för att samordna och utveckla kommunens projekt- och portföljstyrning. Projektkontoret har upphandlat ett nytt ramavtal för att förse kommunen med projektledare till ett antal utvecklingsportföljer inom olika verksamhetsområden, däribland digitalisering, sociala investeringar, integration, kompetensförsörjning och utveckling av den växande staden.

Örebro kommun har under flera år varit en viktig och prioriterad kund för Frontit, att vi får fortsatt förtroende är såklart jätteroligt. Det är också ett tecken på att vårt erbjudande är attraktivt och vi fortsätter att rekrytera duktiga projektledare och verksamhetsutvecklare till vårt kontor i Örebro för uppdrag på såväl kommunen som hos våra övriga kunder i regionen, säger Stefan Paulsson, VD för Frontits verksamhet i Mälardalen.

För mer information kontakta:

Stefan Paulsson, VD Frontit Mälardalen

E-post: stefan.paulsson@frontit.se

Frontit hjälper företag och organisationer att lyckas med förändringsarbete genom effektiva konsulttjänster. Vi brinner för att skapa extraordinära och hållbara resultat genom att utveckla individer och verksamheter till sin fulla potential. Vi är 190 medarbetare i Stockholm, Sundsvall, Västerås, Norrköping, Örebro och Malmö. Åtta år i rad har vi utsetts till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work samt varit på den europeiska listan över de bästa arbetsplatserna. Läs mer