Ganeida Security och Johan Östlund nominerade till Security Awards 2013

Ganeida Security Consulting och dess grundare Johan Östlund har blivit nominerade till tidningen Skydd & Säkerhets Security Awards 2013 i kategorin 'Årets Säkerhetsrookie'. Juryns motivering lyder:

"En rookie i säkerhetssammanhang - men med en djup kunskap om entreprenörskap och med säkerhet och rättspatos som kall har han under året inlett en karriär i branschen, genom att etablera sitt underrättelseföretag med en positiv och engagerad ansats och uttalad vision. Målmedvetet skapar han ett varumärke som ska signalera kompetens, innovation och förtroende, där också integritet, professionalitet och utvecklingsvilja är ledord."

Övriga nominerade i samma kategori är Missing People Sweden och Gardio.

-Vi är överförtjusta över denna fina nominering och förstås väldigt nöjda att våra ansträgningar gett resultat. Samtidigt känner vi oss djupt hedrade och ödmjuka inför att synas i ett sådant prominent sällskap, meddelar Johan Östlund, vd för Ganeida Security Consulting.

För ytterligare information om Ganeida Security, besök gärna www.ganeida.se

Företagets kontaktperson i detta ärende:

Johan Östlund - 08-533 340 20 - info@ganeida.se

• säkerhetskonsult
  • gardio
  • security awards
  • due diligence
  • riskanalys
  • detektiv
  • missing people
  • privatdetektiv
  • detektivbyrå

Ganeida Security Consulting AB är ett ledande privat säkerhetsföretag med expertis inom spaning, riskhantering, due diligence, bakgrundskontroller, underrättelser och åtgärder mot industrispionage.

Genom inhämtning och analys av information hjälper Ganeida Security företag och offentlig förvaltning att fatta välgrundade och kostnadsbesparande beslut vilket borgar för långsiktig trygghet och effektivitet.

Ganeida Securitys affärsidé är att på ett kostnadseffektivt sätt tillgodose kundens behov av kvalificerad information genom att erbjuda sofistikerade underrättelse- och utredningstjänster utförda av personal med spjutspets­kompetens.

Företaget nominerades år 2013 till Security Awards i kategorin årets nykomling.