Garageportexperten får pris som Ryternas TOP DEALER 2022

Garageportexperten får pris som Ryternas TOP DEALER 2022

- Jag är väldigt stolt och glad över att få utmärkelsen ”TOP DEALER”, säger Garageportexpertens VD, Mikael Holmstrand. Här är vi i konkurrens med Ryternas alla kunder över hela Europa och att då få högsta betyg och knipa första placeringen är både motiverande och anledning till att glädjas.

Mikael är övertygad om att grunden till det långa och framgångsrika samarbetet är den gemensamma inställningen, att allt går att lösa. - Vi har under de senaste åren 20 åren systematiskt arbetat för att förbättra allt som går att förbättras i vårt samarbete, det gör att vi dag har väldigt stark kedja i allt från produkt till logistik, reklamationshantering och administration. Det positiva mind setet hos alla på Ryterna gör att vi får en fantastisk sparringpartner i vår vilja att skapa bästa möjliga upplevelse för kund och det blir både roligt enkelt att driva det gemensamma arbetet framåt.

Garageportexperten har den svenska generalagenturen för portvarumärket Ryterna som är en av Europas största porttillverkare. Priset överlämnades i Linköping av Ryternas nytillträdda VD Andrius, Rinkevicius, son till Ryternas grundare Vytas Rinkevicius.

_________

Garageportexperten receive the Ryterna award as "TOP DEALER 2022"

- I am proud and happy to receive the award "TOP DEALER", says Mikael Holmstrand, CEO of Garageport experten Sverige AB. To get the highest rating and to be awarded the first place when competing with all Ryterna's customers across Europe, is both motivating and of course a reason to be cheerful.

Mikael is confident that the main reason of Garageportexpertens long and successful collaboration with Ryterna can be summed up by the companies’ common attitude; that every challenge can be overcome.

- Over the past 20 years, we have systematically worked to improve our collaboration and the outcome is a very strong chain in every link from product to logistics, complaint handling and administration. Ryternas positive mindset makes them a fantastic partner in our desire to create the best possible experience for the customer.

Garageportexperten has the Swedish general agency for the garage door brand Ryterna, which is one of Europe's largest garage door manufacturers. The award was presented in Linköping by Ryterna's newly appointed CEO Andrius Rinkevicius, son of Ryterna's founder Vytas Rinkevicius.