Årets Garageportexpert 2022

Årets Garageportexpert 2022

Garageportexperten är Sveriges största leverantör av garageportar med franchisetagare på över 40 orter, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Varje år tilldelas ett av franchisebolagen utmärkelsen ”Årets Garageportexpert”. Vinnaren av det prestigefulla priset utses efter en rad kriterier som på olika sätt lyfter Garageportexperten både som leverantör, kedja och arbetsgivare.

Under årens gång har prisets kriterier utvecklats, för att i högre grad premiera hållbart företagande. Exempelvis ingår även kategorier med kriterier med som tydligt innefattar kund- och medarbetarnöjdhet.

Garageportexperten i Kristianstad tilldelas ”Årets Garageportexpert”. Tack vare en lika jämn som hög leverans i samtliga bedömningskategorier, där alla delar, från kund- och medarbetarnöjdhet till marknadspenetration och konceptanvändning, tillsammans skapar en oslagbar Garageportexpert.

Med utmärkelsen Årets Garageportexpert vill vi lyfta fram de delar av företagande som vi som kedja värderar högst. Årets Garageportexpert handlar inte om att hitta det lokala kontor som sålt och monterat flest garageportar, utan även om glada medarbetare, en välfungerande administration och kunder som inte bara är nöjda – utan imponerade, av vårt arbete. Garageportexperten Kristianstad har levererat en hög och jämn prestation i samtliga kategorier och det är med lika mycket stolthet som glädje vi lämnar över utmärkelsen till dem.” Säger Mikael Holmstrand, VD på Garageportexperten, om Årets Garageportexpert Kristianstad.

Det är glädjande att få dela på den här utmärkelsen med hela gruppen då vi alla jobbar tillsammans mot samma mål – att göra kunden nöjd med ett väl utfört jobb. Allting vi gör genomsyras av ett kundfokus och med lite mera hjärta. Jag känner att alla verkligen vill göra ett bra jobb i alla lägen och gör det där lilla extra för att göra kunden helt nöjd.” Säger Daniel Ring, VD Garageportexperten i Kristianstad och fortsätter ”Den dubbla utnämningen med både Årets Kundomdöme och Årets Garageportexpert blir ett bra kvitto på att vårt fokus och arbetssätt legat helt rätt.

Andra priser som delas ut till väl värda vinnare är:

Årets Garageportexpert andraplats: Gävle
Årets Garageportexpert tredjeplats: Jönköping
Bäst kundomdöme: Kristianstad
Bästa arbetsplats: Kungsbacka
Årets fotograf: Zakrea Althane, Stockholm Nord

Kategorier

Med en omsättning på ca 350 miljoner kronor är Garageportexperten Sveriges största leverantör av garageportar. Kedjan består av 30 franchisetagare med butiker på över 40 orter i hela landet. Sedan starten har kedjan levererat och monterat över 300 000 garageportar till villor, hyreshus och bostadsrättsföreningar.

www.garageportexperten.se