Årets garageportexpert

Årets garageportexpert

Garageportexperten är Sveriges största leverantör av garageportar med franchisetagare på över 40 orter, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Varje år tilldelas ett av franchisebolagen utmärkelsen ”Årets Garageportexpert”. Vinnaren av det prestigefulla priset utses efter en rad kriterier som på olika sätt lyfter Garageportexperten både som leverantör, kedja och arbetsgivare.

I år har prisets kriterier utvecklats, för att i än högre grad premiera hållbart företagande. Som exempel ingår nu även kategorier med kriterier med som tydligt innefattar kund- och medarbetarnöjdhet.

Garageportexperten i Kungsbacka tilldelas ”Årets Garageportexpert”. Tack vare en mycket jämn leverans i alla bedömningskategorier, där alla delar, från kund- och medarbetarnöjdhet till marknadspenetration och konceptanvändning, tillsammans skapar en oslagbar Garageportexpert.

”Med de nya kriterierna för Årets Garageportexpert skapar vi en mer rättvis mätning och lyfter fram de delar av företagande som vi som kedja värderar högs. Årets Garageportexpert handlar inte om att hitta det lokala kontor som sålt och monterat flest garageportar, utan även om glada medarbetare, en välfungerande administration och kunder som inte bara är nöjda – utan imponerade, av vårt arbete. Garageportexperten i Kungsbacka har prickat av alla dessa punkter med råge och vi är både glada och stolta att få lämna utmärkelse till dem.” Säger Mikael Holmstrand, VD på Garageportexperten, om ”Årets Garageportexpert”

”I år har vi också instiftat ett nytt pris för att lyfta den person som tydligast förkroppsligar Garageportexpertens värderingar och lever därefter. En person som med sitt vänliga bemötande och hjälpsamma inställning lyfter hela företagets varumärkesarbete”

Årets varumärkesambassadör tilldelar Garageportexperten till en person inom kedjan som genom sitt engagemang och sin hjälpsamma inställning lyfter hela Garageportexpertens varumärke till en högre nivå. Pristagaren delar ödmjukt med sig av upplevda trender, utmaningar och framgångar och kommer med ett konstruktivt kravställande som får Garageportexperten att fortsätta utvecklas.

”I vår kedja finns det finns många garageportexperter som investerar lite mera hjärta i allt de gör. Daniel Zachrisson från Garageportexperten Jönköping blev vår första vinnare och vi är väldigt glada och stolta över att ha honom i vår kedja” avslutar Mikael Holmstrand.

Andra priser som delades ut till väl värda vinnare var:

• Årets Garageportexpert andraplats: Gävle
  • Årets Garageportexpert tredjeplats: Kristianstad