Gärahovs Bygg uppför ny padelhall i Växjö

Gärahovs Bygg uppför ny padelhall i Växjö

I Växjö har markarbetet startat för den nya padelhallen. APP Fastigheter är byggherre och har tecknat avtal med Gärahovs Bygg för att uppföra arenan med totalt 15 padelbanor.

Arenan beräknas stå klar i början på 2022.

Gärahovs Bygg är ett expansivt byggbolag verksamt inom Entreprenad och Byggservice. Vi underhåller och utför ny – och ombyggnation av bostäder, offentliga byggnader och industrilokaler från Malmö i söder till Stockholm i Norr. Flexibilitet är vårt signum. Vi möter dina behov med nyfikenhet, kreativitet och engagemang. Vårt uppdrag är att se möjligheter. Vi guidar dig rätt från idé till eftermarknad. Med mångårig erfarenhet kan vi som byggledare matcha rätt samarbetspartner och affärsområde efter dina behov – stora som små. Vi sätter fokus på kvalitet och hållbarhet genom att vi är certifierade enligt kravställningen för ISO9001 och ISO14001.