Onsdag den 12/11 kl. 10 öppnar ICA Supermarket i Gårdsten

Onsdag den 12/11 kl. 10 öppnar ICA Supermarket i Gårdsten

Alla hälsas välkomna till invigning av ICA Supermarket i Gårdsten onsdagen den 12 november. Med 15.000 olika artiklar i sortimentet klipps bandet till den nya butiken kl. 10 denna dag och under resten av veckan kommer besökarna bjudas på extra happenings.

-  Vi klipper bandet och drar upp jalusin kl. 10 denna dag och hoppas att många har möjlighet att komma till vår ceremoni. Vi har laddat upp lite extra hela veckan, allt från provsmakningar i butiken till ansiktsmålning för barnen. Vi kommer vara lyhörda för vad Gårdstensborna efterfrågar och kan på så vis anpassa vårt sortiment, säger ICA-handlare Fredrik Silverin.

-  Detta ögonblick har våra Gårdstensbor väntat på länge. Det blir en spännande höst för hela Gårdsten Centrum i och med ICAs inflyttning. Vi är jätteglada för detta och ser fram emot en nära dialog mellan kunder och ICA samt att vi önskar Fredrik med personal lycka till, säger Michael Pirosanto, t.f. vd Gårdstensbostäder.

ICA Supermarket Gårdsten. Öppet alla dagar kl. 8-22. Invigningsdagen 12/11 kl. 10-22

För ytterligare information kontakta Fredrik Silverin, ICA Supermarket Gårdsten 070-309 17 54 eller Michael Pirosanto, t.f. vd Gårdstensbostäder 031-332 60 00.