True-intyget, som i ett första steg sänds ut till de auktoriserade entreprenörsföretagen i GFF, är ett tryggt och säkert sätt att visa sin status som Auktoriserat Golvföretag.

Är du TRUE?

Ett nytt digitalt intyg som är omöjligt att förfalska lanseras nu för de av Golvbranschens entreprenörsföretag som tagit steget att bli Auktoriserat Golvföretag enligt Golvbranschen GBRs kvalitetskoncept.

True-intyget innebär att ingen kan åka snålskjuts på kvalitetsstämpeln Auktoriserat Golvföretag. Det är ett säkert och tryggt sätt att visa sin auktorisation eftersom intyget inte går att förfalska. Beställaren kan enkelt verifiera att intyget är äkta och giltigt.

Det digitala intyget är återtagbart och försvinner omedelbart om ett företag inte längre är auktoriserat. Den som då vill verifiera intyget får meddelande om att certifikatet är borttaget. På så vis hindrar man företag från att osant utge sig för att vara Auktoriserat Golvföretag med därtill hörande kvalitet, åtaganden och garantier.

True-intyg kommer att skickas ut till Auktoriserade Golvföretag på entreprenörssidan under december.

True-intyget är enkelt att dela på plattformar som LinkedIn, Facebook och Instagram, likväl som på den egna webbplatsen och i mejlsignaturen. Certifikatet kan också skrivas ut som PDF eller på papper. Det breda användningsområdet ökar intygets värde.

Fördelarna med True-intyget är flera;

• Säkert och omöjligt att förfalska eller förstöra
  • Enkelt att dela på olika plattformar
  • Möjlighet att länka till intyget
  • Tas bort direkt när ett företag inte längre är Auktoriserat Golvföretag

När ett entreprenörsföretag blir Auktoriserat Golvföretag får kontaktpersonen en länk till intyget. Genom att klicka på verifieringsknappen eller scanna dokumentets QR-kod kan intyget alltid verifieras som äkta och giltigt.

Frågor eller mer info? Kontakta Patrik Nordahl, Golvbranschen GBR, patrik.nordahl@golvbranschen.se, 08-702 30 90