Kurser för Auktoriserat Golvföretag hösten 2013

Här är höstens kurser för auktoriserade golvföretag. På golvbranschen.se i inloggat läge kan du anmäla dig och läsa mer om kurserna.

Golvteknik (läs mer om kursen längre ned)

Luleå  8 okt

Uppsala   15 okt

Stockholm   17 okt

Kalmar   12 nov

Sundsvall  28 nov

JAG – Juridik, Auktoriserat Golvföretag

Stockholm   22 okt

Keramikteknik

Borlänge  24 okt

Malmö  12 nov

Göteborg  13 nov

Sundsvall  27 nov

KMA – Kvalitet, Miljö, Arbetsmiljö

Stockholm   5-6 nov

FIG – Företagare i Golvbranschen

Stockholm  14 nov

Styra, leda, utveckla & sälja

Stockholm  28 nov

Kursen i Golvteknik har fått en rejäl ansiktslyftning. Nu ingår även arbetsmiljö och juridiska frågor. Avsnitten om golvavjämning, limning och ytskiktsmaterial har förnyats och belyser både material och läggningsteknik. Syftet med kursen är att öka kvaliteten på utfört arbete och på så sätt minska de fel som kan uppstå vid golvläggning. Kursen är obligatorisk för auktoriserade golvföretag.