Vi söker teknik- och hållbarhetsansvarig Golvbranschen (vikariat)

Vi söker teknik- och hållbarhetsansvarig Golvbranschen (vikariat)

Känner du någon som känner någon?
Bra, det är kanske just den personen vi söker!

Golvbranschen, GBRs, teknik- och hållbarhetsansvariga ska vara föräldraledig i höst. Just nu har vi många viktiga och intressanta projekt på gång kring hållbarhet, klimatavtryck och teknikutveckling. Personen vi letar efter ska ha en teknisk bakgrund/ingenjör och ha intresse för och erfarenhet av hållbarhetsfrågor. Vikariatet startar i augusti och sträcker sig ett år framåt.

Känner du någon…?

Sprid gärna och dela! Mer info och ansökan på https://www.studentconsulting.com/sv/lediga-jobb/stockholm/teknik-och-hallbarhetsansvarig-till-gbr-service-ab/57136