Fototävling! Tävla och vinn med din snyggaste golvinstallation

Fototävling! Tävla och vinn med din snyggaste golvinstallation

Ge oss en bild på företagets snyggaste golvinstallation! Bilderna läggs upp på Facebook-sidan Allt om Golv där alla kan gå in och gilla just din bild. Flest ”likes” vinner! Vi söker bilder som visar att golvet är grunden för all inredning. Tänk fritt, men golvrelaterat!

Förstapriset är värt att kämpa för. Företaget som skickar in den bild som får flest ”likes” vinner ett presentkort på 5 000 kronor.

Installationen kan vara färdig eller bara påbörjad. Den ska vara utförd av ett Auktoriserat Golvföretag och golvmaterialet ska vara levererat av en aktivt stödjande leverantör.

Så här gör du för att delta

1. Ta en bild med mobil eller annat och skicka ett mail med bilden som bilaga till info@golvbranschen.se senast 30 november. Märk med ”Fototävling” och ange namn, mailadress och telefonnummer. Ange också fotograf, vem som har lagt golvet, vad produkten heter och vem som är leverantör.
2. Vi lägger upp bilden på Allt om Golv på Facebook
3. Samla ”likes” för ert bidrag på Allt om Golv. Den som röstar måste gilla sidan.
4. Sista dagen att skicka in tävlingsbidrag är 30 november. Omröstningen pågår till och med 11 december.

1:a pris: 5000:- i presentkort
2:a pris: 10 trisslotter
3:e pris: 5 trisslotter

Så avgörs tävlingen

Bilden som får flest ”likes” vinner!
Vinnande bild presenteras på Allt om Golv den 12 december.

Tävlingsregler

· Startdatum 5 november 2013. Sista dag att skicka in bidrag är 30 november 2013.

· Tävlingsbilderna behöver inte vara nytagna, men den som skickar in bilden bör ha tagit bilden eller ha fått godkänt av fotografen att använda bilden i tävlingen.

· Bilden ska vara i ett vanligt bildformat som jpg, png eller gif. Upplösning får gärna vara högsta möjliga.

· Det är tillåtet att efterbehandla bilden i redigeringsprogram.

· Installationen/arbetet ska vara utfört av ett Auktoriserat Golvföretag och golvmaterialet ska vara levererat av aktivt stödjande leverantör.

·  Skicka ett mail med bilden som bilaga till info@golvbranschen.se senast 30 november. Märk med ”Fototävling” och ange namn, mailadress och telefonnummer. Ange också fotograf, vem som har lagt golvet, vad produkten heter och vem som är leverantör.

· Golvbranschen GBR äger rätten att publicera alla tävlingsbidrag i samband med tävlingen.

Vi reserverar oss för eventuella skrivfel, att tävlingsvillkoren kan förändras, för automatisk bildbeskärning på Facebook samt för tekniska komplikationer och felaktigheter eller förlorad funktionalitet där problemet ligger hos annan leverantör.