Tensars stödmurskoncept TR2

Det har aldrig varit enklare att bygga en stödmur!

Det kan vara dyrt och komplicerat att bygga en stödmur. Men, om den byggs på rätt sätt blir det en enkel och kostnadseffektiv lösning. Tensar har utvecklat ett koncept TR2 där stålnätsarmering ställs upp, denna förankras i RE-grids allt eftersom bakomliggande massor fylls upp. Tensars RE-grids skarvas enkelt genom stålnätet med bodklinskarvar. Låt oss hjälpa er att hitta rätt lösning i projektet!

Kontakt

Har ni frågor kring Tensars produkter? Ta kontakt med oss så visar vi hur produkterna kan spara tid, pengar och CO2 i just ditt byggprojekt.

Tomas Törnkvist, 073 809 44 88, tomas.tornkvist@geoskills.se

Tommy Edeskär, 073 679 44 88, tommy.edeskar@geoskills.se