Gernandt & Danielsson topprankas av Chambers and Partners 2024

Gernandt & Danielsson topprankas av Chambers and Partners 2024

Vi är stolta att återigen rankas av Chambers and Partners Global och Europe för vår expertis inom Banking & Finance, Banking & Finance: Regulatory, Capital Markets: Debt, Capital Markets: Equity, Corporate/M&A, Dispute Resolution, International & Cross-Border Capabilities, Private Equity och Restructuring/Insolvency. Hela 13 av våra delägare rankas dessutom individuellt: Björn Tude, Manfred Löfvenhaft, Niclas Rockborn, Carl Westerberg, Andreas Holmqvist, Fredrik Palm, Mikael Borg, Björn Svensson, Corinne Ekman, Caroline Jägenstedt Wikman, Sofie Viktorsson, Daniel Waerme och Mikael Bolling.

Chambers & Partners rankings baseras på feedback från klienter och advokater och byrån bedöms på områden som juridisk förmåga, professionalitet, klientservice, kommersiellt fokus och hängivenhet.

Se hela rankingen här.