Låt detaljerna ta plats i höst

Detaljerna som gör dig redo för hösten

I höst maxar vi med kedjor, statement-smycken, tweed-detaljer och vadderade diadem. Låt detaljerna ta plats och ge vardags-och festlooken ett lyft på nolltid!

Ett iögonfallande smycke lyfter vilken outfit som helst, välj bland armband, halsband och ringar. Lager på lager-trenden med kedjor i olika form och storlek har aldrig varit mer rätt. Är det ett smycke du ska satsa på är det en chunky guldkedja som garanterat ger stickade tröjan, kavajen eller skjortan ett helt nytt uttryck.

Diadem höstens trendigaste accessoar

Välj bland hårnyheter som flätade diadem, hårspännen och scrunchies med pärlor i höstens färger. Det vadderade diademet har synts flitigt på modeveckorna och är höstens hetaste accessoar.

Satsa på en accessoar med ormskinnsmönster i höst, som en väska, korthållare eller varför inte ett hårspänne? Vår favorit är sadelväskan med detaljer av färgat ormskinnsmönster.

Produktlänk till hemsidan finns under respektive pressbild. För affiliatelänkar/adlinks samarbetar vi med Apprl och Adviral.

Välkommen till Glitter Sverige!

Glitter är en butikskedja och E-handel som erbjuder prisvärda smycken och accessoarer. Glitter grundades 1992 och ägs av familjeföretaget Bergendahls. Glitter har 165 butiker i Norden.

Glitter Sverige
Peter Myndes Backe 12