Glitter öppnar i Kamppi Helsingfors

Glitter öppnar i Kamppi Helsingfors

I mitten av mars förtätar Glitter sin närvaro i centrala Helsingfors och öppnar ny butik i Kamppi. Glitter är en svensk smyckes- och accessoarkedja med 150 butiker i fyra länder i Norden samt E-handel.

– Glitter jobbar aktivt och framgångsrikt med etableringar som ett viktigt led att utveckla vår marknadsledande position i Norden. Det innebär att vi hela tiden ser över nya möjligheter och också utvärderar befintliga etableringar. Rätt läge i rätt tid har nu dykt upp för oss i Helsingfors. Vi är mycket glada inför öppnandet av en ny butik och att få ta emot kunderna som vi vill bjuda på en härlig shoppingupplevelse och överträffa deras förväntningar, säger Helena Wahlsten, försäljningschef, Glitter.

Butiken öppnar i mars, och rekrytering av butikspersonal pågår för fullt.