Tre inspirerande Talks

mePodium presenterar tre spännande talare på temat Changing the World: Sara Damber, grundare av Friends; Uchita de Zoysa, Executive Director på Centre for Environment & Development och Mattias Karlsson, systemutvecklare på Ciber. Sara Damber, grundare av anti-mobbingorganisationen Friends. Med år av självupplevd mobbing i bagaget började Sara resa runt i landet för att utbilda skolpersonal och elever i hur man kan motverka mobbing. Idag står skolor i kö för att få delta i Friends utbildningar. Uchita de Zoysa, passionerad ledare inom CSR-frågor. Han reser världen runt för att påverka företag att börja ta mer socialt ansvar för sina produkter och verksamheter. Mattias Karlsson, systemutvecklare med ett inspirerande mindset. Han fick både medarbetare på företaget han jobbar på och företaget att börja skänka pengar till välgörenhetsorganisationer. Programmen publiceras fredag den 21 december på www.mePodium.com. Lyssna på dessa fantastiska personers berättelser om hur de på sitt sätt bidrar till att göra världen till en bättre plats att leva i! mePodium visar Talks med intressanta personligheter och har tidigare lanserat Talks med Johan Ernst Nilson, Johan Staël von Holstein, Regina Lund, Fredrik Paulún, Mustafa Can, Petter Nylander, Richard Juhlin, Ulf Ekberg, Leif Edvinsson och många andra. För mer information kontakta: Dariush Ghatan, grundare och VD, Global Podcast Company AB Tfn: 08-522 108 00 dariush.ghatan@podcastingbolaget.com www.mePodium.com