Agneta Clark från Göteborgs Lokallots AB utsedd till Årets mäklare 2020

Agneta Clark på Göteborgs Lokallots AB blev Årets mäklare 2020 på den årliga Fastighetsgalan, arrangerad av World in Property och Lokalguiden. I år fick galan ske helt digitalt men i vanliga fall brukar det vara en helkväll med trerätters, underhållning och såklart prisutdelning.

Agneta Clark har jobbat på trots en annorlunda marknad under 2020 och helt enkelt gjort flest affärer.
Priset är 15000 kronor som kommer från Lokalguiden.

"Det känns så roligt och jag är stolt och glad att jag vann! Det har varit ett annorlunda år men vi har jobbat på och lyckats förmedla många lokaler till företag under året. Mina kollegor på Göteborgs Lokallots AB peppade mig att anmäla mig till tävlingen, det känns väldigt kul! " säger Agneta Clark

Vi på Göteborgs Lokallots AB är glada och stolta att vi har Agneta i vårt uthyrningsteam!

• lokalguiden
  • leasing
  • fastighetsgalan
  • world in property
  • uthyrning
  • lokalförmedling
  • årets mäklare

Om Göteborgs Lokallots AB

Vi hjälper företag att hitta lokaler. Vi hjälper lokaler att hitta företag.

Söker du ny adress för ditt företag? Då har du kommit rätt, Göteborgs Lokallots AB är Göteborgs ledande förmedlare av kommersiella lokaler. Vår tjänst är kostnadsfri för dig som hyresgäst, så tveka inte, låt oss hjälpa dig hitta till rätt lokal. Rätt människor i rätt lokaler, en bättre affär helt enkelt. Det är sånt vi syr ihop varje dag.

Göteborgs Lokallots AB har funnit sedan 1990 och förmedlar årligen mellan 40 000 - 60 000 kvm kommersiell yta i västra Sverige. Testa vårt lokalsinne du också!

Se mer om oss på vår hemsida lokallots.se och följ oss gärna på  Linkedin

Mona Stjernström

Presskontakt Uthyrning 0709242307